Kommunenetværk omkring en ny ”Borgerkontaktløsning”.

Formålet med netværket er, at kravspecificere, indkøbe og implementere en borgerkontaktløsning til de deltagende kommuner.

Borgerkontaktløsningen er et vidensstøttesystem, der har til formål at understøtte borgernes selvbetjening på nettet. Systemet skal således understøtte kommunikationen mellem borgere og medarbejdere i kommunen og medarbejdernes betjening af borgernes henvendelser på alle kanaler.

Samarbejde med Borger.dk

KOMBIT er i dialog med Borger.dk om anvendelse af de borgerrettede tekster i en borgerkontaktløsning. Borger.dk tilbyder nu også, at kommunerne kan lave medarbejderrelaterede tekster direkte på Borger.dk’s platform, i tilknytning til de borgerrelaterede tekster. Denne mulighed vil sammen med andre indgå i netværkets arbejde.

Afholdelse af informationsmøder

KOMBIT arbejder på at arrangere to informationsmøder i december, et i Jylland og et på Sjælland. Der vil snarest blive sendt invitationer ud vedr. disse møder.På informationsmødet vil vi informere yderligere om løsningen, den overordnede tidsplan samt pris for deltagelse i netværket.